fn2827 Eskisi gibi değil maalesef hiçbirşey. Benim eşim hayvan yemi ve takviyesi satıyor ordan biliyorum. Eskisi gibi değil İnekler güneş görmüyor, meralarda yayılmıyor sürekli GDO lu yem yiyip birde antibiyotik verilerek süt üretiyor. Bu sütler bizde sindirim sorunları yaratıyor, bağırsak floramızı bozuyor. Bağırsak floramız bozulunca da otoimmün hastalıkları görülmeye başlanıyor. Kimisinde hemen etki edip geniz akıntısı, orta kulak iltihabı, geniz eti, kansızlık ya da sindirim sorunu yapıyor. Son yapılan araştırmalar Süt yerine fermente edilmiş halini tüketmeniz yoğurt, kefir, peynir gibi daha sağlıklı. Bunları kafamdan atmıyorum Dermatolog olarak söylüyorum, sivilce problemlerinde bile süt ürünlerini kısıtlamaya gidiyoruz.