BurcuGorkem bu doktorlarda bi karar versin artık 😁1 yaş mı 2 yaşmı😁Valla ben büyük kızıma 1 yaşında başladım annemin önerisiyle. Şimdi maşallahı var 11 yaşında hala, içer. Bende o yaşta başlamışım ilkokula başlayana kadar da geceleri kalkıp kalkıp yarım kilo sütü sabaha kadar bitiriyordum çok iyi hatırlıyorum.😁😁