Serserilikiz o zaman da yazili tutanak tutulmussa( yani muhakkak yazili olmali sozel bi anlami yok) ve 3 tutanagi var ise isveren tek tarafli fesih edip isciyi çıkarır. Burada da sadece 1 maas kadar ihbar tazminati oder,yillik ixin vs kalmissa kullandirir ya da parasini verir. Yani boyle de kidem tazminati alamaz malesef. Ancak arabulucuya gitmeyi teklif ederseniz en azindan işsizlik maasindan faydalanirsuniz,tabi sirket arabulucuyu kabul ederse