biz 40ınan çıktıktan sonra 0a vurduk, kel oldu resmen😅 ama 3-4 güne kelliği gitti baya baya saçı çıkmaya başladı. Saçı gürleşsin falan diye değil sadece sıcaktan biraz kafası rahatlasın diye kesmiştik ama şu an çok pişmanım🥺 Kesene kadar saçları güüür yumuşacık çok güzeldi şimdi sert ve dik çıkıyor sanki🥲 umarım uzayınca düzelir🤧 Bence bebeklerin saçını sıfıra vurmaya gerek yok🥲