Bebeklerin saçıno gürleşsin diye kazımak çok doğru bir şey değil aslına ne kadar saç kökü varsa o kadar saç geri çıkar saç gürleşmez sadece kazıdığınız için saç telleri sertleşir ve kalın çıkar sevgili anneler bu arada mesleğim kuaförlük bilgim olduğu için yazıyorum