HonKiPonKiDoNiNo bu platformda medenice tartılma diye bir şey kalmadı maalesef, geçen gün açılan postta neler okudu bu gözler, kendi fikirleriyle uyuşmuyor diye ne hakaretler ettiler karşı tarafa, sedat pekeri falan konuşmaya kalkarsak çöker buralar, burda medeni tavır davranıö, birbirlerin fikrine görüşüne saygı dediğimiz şey kalmamış, insanlar adaleti tartamaz olmuş, adaletsiz bir ülkede saçma bir adaleti savundukları yetmiyor gibi birde dğnya hakaret ettiler insanlara, moderatörlerde haliyle her posta müdahale etmek zorunda kalıyor ama bu oylamayı bende anlamadım, başta açık zannedip oyladım ve sonrasında kapalı olduğunu gördüm şaşırdım