Bakın arkadaşlar tutuklanmasına karşı çıkanlar demiyo ki çıplak gezilsin , her türlü ahlaksızlık yapılsın. Bizim karşı çıktığımız şey. Sadece bir söylem yüzünden Tutuklanması.
Adaleti kafalarına göre kullanmaları. Bu ülkede ne boklar yiyenler elini kolunu sallayarak geziyor. Eee o zaman bu adalet niye onlarada işlemiyo?