Mavigri Benım bebegımı emziremiyordum göğüslerim çok şişmişti
Ebe emzirdiğinde emiyordu ama 3 gun pompa kullandım ama yine tas gıbıydı emzirme danısmanına gıttım masaj yaparak sagarak bebegı emzirerek göğsümü bosaltı ve sıcak oldugu için beze yoğurt surup göğsüne koy peynır kesıgı gıbı oluyor sonra bunu bırkac kez tekrarla demıstı atesını alır rahatlatır bana gerek kalmadı insallah sizin işinizi görür emzirma danısman destegıde bu konuda iyi oluyor.