Mavigri bunu ben dinine kadar yaşadım resmen koronadan daha beterdi resmin hastaneye gittim ama hicbidsey vermediler sadece bir krem verdıler göğsüme sürmem için ve tedavi yöntemi iki güne geçmişti biraz zor yapması belki ama yeterki geçsin diye ben yaptım ben sadece sağarak besliyordum
Sağmadan/emzirmeden önce bir kaba sıcak bir su yapıp ağız mendıllerıyle ıslatıp ıslatıp gögsüme koydum bir 5 er dk sonra 5 dkda masaj yaptım ellerimle(sütün akışını kolaylaştırıyor) sağdıktan sonra soğuk kompres(dolaptan buz alıp beze sarıp uygulayabilirsin) 5 er dk iki gögüsede sonrada o kremi sürüyordum ve bitti her defasında böyle yaptım eşim bana çok yardımcı oldu sabır lazım