TugceArslan Minikoglusumatlas Mutlaka emzirdikten sonra çıkartın gazını yine de. Tamamen kesilmese de gaz sancıları bayağı bir azaldı bebeğimin. 2 aylık tam günde 4 kere 15er damla dedi doktorumuz
TugceArslan Rav-Ebu Aynı fiyata almışız. Ben de şok oldum. İşe yarasın yavrularımız rahatlasın da napalım😃
Cansudeniz12 Tuuba_gl Bende aynıyım kuzum her türlü şeyi deniyorum valla.Yemek yerken hele o kadar dikkat ediyorum ki anlatamam.Ama bütün arkadaşlarım 3 ay itibariyle geciyor kendi kendine çıkartıyor gazı diyor.Bakalım az kaldı deneyimlicem.☺️
sevgielif123 Minikoglusumatlas tek sab simplexle kızım da rahatlamamıştı yanında ekstra birde biogaia veriyordum ben. Böyle idare ettik gazlı dönemi atlattık çok şükür
Esraemir34 Minikoglusumatlas 4 aylık benim bebeğim günde bir defa 8 damla dedi de hiç rastlamadı az mı acaba 🙄
Minikoglusumatlas Rav-Ebu 190 TL’ye aldık bizde ama çok ağlıyordu mecburen yeterki rahatlasın ne yapalım
Rav-Ebu Minikoglusumatlas valla aldım napim iyi gelirse gazı bitene kadarda alacağım feda olsun yavruma ama bu faydası yok gibii
sevgielif123 Rav-Ebu sab simplexi günde 4 defa 6şar damla şeklinde , biogaiayı da akşam saat 9da 5 damla olacak şekilde veriyordum
Bluuess2307 Tuuba_gl bukadae eziyet çekmeyin nurse harvays colex şurubu var tamamen bitkisel isterseniz onu kullanın bizz onu kullanıyoruz. Bazı bebekler alerjik olabiliyor o da gaz problemleri yaratıyor