Minikoglusumatlas Bugün doktorumuz gaz damlası verdi çok gazlıydı bugün bir kez verdik ve rahatladı uyumayan bebemiz uyumaya başladı ama emdikten sonra gaz çıkarsın dye sırtını sıvazlıyorum çıkarmıyor hiç normal mi karnına bacaklarını hep toplardı artık toplamıyor da
Esraemir34 Minikoglusumatlas Bende kullanıyorum siz günde kaç damla veriyorsunuz benim bebeğim pek rahatlamadı da
GoktugUras_mom Minikoglusumatlas toplamayabilir ama bu gazı olmadığı anlamına gelmez canım. Bebekler genelde aşırı derecede gaz biriktiği için huzursuzluk yapar. Omuzunda çıkarmıyorsa yüzüstü dizine yatır çıkarmaya çalış yada koluna yatır. Mutlaka çıkarmak gerekiyor
Cansudeniz12 Minikoglusumatlas Kuzumm bende ilk kullandığımda öyle oldu.Çocuğum bir uyudu ki sorma uyumayan bebek hatta dedim eşime ben kaldırıcam cocugumu resmen baygın gibiydi korktum.Bebek rahatladığı için oluyormus.Sakın korkma yarın normale döner.Bana doktor 4 kere 10 damla şeklinde önerdi ama ben 3 kere veriyorum geceye yer kalmıyor çünkü rahatlatıyor.İnan sende farkı anlayacaksın.🥰
Tuuba_gl Minikoglusumatlas Cansudeniz12 bize doktor metsil verdi hicbir ise yaramadi kendimiz gidip sab simplex aldik eczacida gunde 3 damla dedi hicbir faydasini gormedik 2 damla daha verdik biz ustune. cocugum sabaha kadar uyumadi agladi gazdan bizim dozumuz sizin soylediklerinize gore cok az. doktor da onermedigi icin kafama gore artirmak istememistim artirsam bir sakinca olmaz degil mi 😪
Minikoglusumatlas Cansudeniz12 Bizimde 3 kez 11 damla dedi nasıl rahatladı çok şükür hep ağlayan bebemiz keyiflendi ❤️😍 sizin nasıl iyi geldi dimi
Esraemir34 Minikoglusumatlas 4 aylık benim bebeğim günde bir defa 8 damla dedi de hiç rastlamadı az mı acaba 🙄
Defnekuscuk Bizim 26 günlük günde 4 defa 5 er damla dedi ama bebeğim rahatlamadi dozu mu az geldi acaba
Cansudeniz12 Tuuba_gl Kuzum bizimki 2 ay 24 günlük günde 4 defa 10 damla şeklinde önerdi.Hani şimdi bebişin sağlığı olunca birsey diyemedim arttır diye sen yine bi sor istersen doktora.Rabbim şifa versin iyi olsun bebişlerimiz birde ben karın boşluğuna masaj yapıyorum oda işe yarıyor.
Rav-Ebu Sab simplex ne kadara aldınız? Heryerde fiyat aynı mı bilmiyorum merak ettim bizde aldık 3 gün önce 190 TL ye çok pahalı ya kendim için olsa asla almam minicik bir damla üstelik 20 gün yetmiycek bir damla 190🙄
TugceArslan Rav-Ebu Aynı fiyata almışız. Ben de şok oldum. İşe yarasın yavrularımız rahatlasın da napalım😃
Minikoglusumatlas Rav-Ebu 190 TL’ye aldık bizde ama çok ağlıyordu mecburen yeterki rahatlasın ne yapalım
Tuuba_gl Cansudeniz12 masajlar kimyon caylari ayaginin altina aci elma yagi karnina kiraz cekirdegi yastik yarim kundak neler yapmiyorum ki kendim de dikkat ediyorum gaz yapmasin diye ac kalicam nerdeyse normal cay bile icmiyorum.damla kullanmicam diye cok direndim ama onun aci cekmesine dayanamiyorum artik
Cansudeniz12 Tuuba_gl Bende aynıyım kuzum her türlü şeyi deniyorum valla.Yemek yerken hele o kadar dikkat ediyorum ki anlatamam.Ama bütün arkadaşlarım 3 ay itibariyle geciyor kendi kendine çıkartıyor gazı diyor.Bakalım az kaldı deneyimlicem.☺️
Bluuess2307 Tuuba_gl bukadae eziyet çekmeyin nurse harvays colex şurubu var tamamen bitkisel isterseniz onu kullanın bizz onu kullanıyoruz. Bazı bebekler alerjik olabiliyor o da gaz problemleri yaratıyor
Aylin_07 Rav-Ebu 2 aylık suan 1.ayindan itibaren başladık günde bir kere biogaio 5 damla sab simplex günde 3 kere 15 er damla