uleErenTozkoparan Yekta42 yaa 6100 geldi bu ay 500 gram almış sadece çok az ilk ay 1.500 ikinci ay 1 kilo 3. Ayda 500 gram gittikçe düştü sütümde var ama fazla emmiyo
uleErenTozkoparan Yekta42 evet anne sütü hemşirede normal dedi ama görenler zayıf diyor gıcıklar sizeneeee diye bağırasım. Geliyo valla
Yekta42 [bilinmeyen] maşallah 6. Ay demek. Yaa çok zor bu bebişleri anlamak ayakta emmek istemek ne demek yaa 😬
saziyeenginalya Yekta42 benim bebis de 3 aylik iste bir haftadır ayakta emiyo oturunca hemen ağlıyor,nasil anliyorlarsa oturduğumuzu :-()
seydaac [bilinmeyen] o ayakta emzirmeler nasıl zor çok iyi bilirim 😓 kırkından sonra başlamıştı bizde de sadece ayakta emiyordu uyuyana kadar da oturduğum zaman memeyi bırakıp çığlığı basıyordu. 3.ayda bitti çok şükür ama 3.ayında az kilo almış kızım da 😐