Defneninannesi Egemm Vallahi maşallah benim kızım 3060 gr doğdu 4 aya girmek üzere daha yeni 6yı buldu sadece emzirme ile. İşte biraz kusması vardı o biraz etkiledi sanırım
Egemm gyns Normal canım anne sütü ile cok iyi bile yani bak benimki 2800 den 6100 seninki 2900 den 6200 cok cok güzel aynı almışlar biz hiç mama vermedik verme sende en iyisi anne sütü herkes bana mama da ver ek olarak diyo ne gerek var
saziyeenginalya bizde 3250 dogduk 2800 ile hastaneden çıkış aldık 3 aylık kilosu 5600 boyu da 60 cm sadece anne sütü ile beslenmesi.silikon uçla emziriyorm kilosu da buna göre normal demişti doktor.
Eymenimo [bilinmeyen] hayır anne sütü sadece 3200 doğmuştu ikinci çocuğum kızımda öyle kilo almıştı süt yarıyor sanırım kilo problemim olmadı şükür 🙏🏼
Cgdm21 Nesibik maşallah benimki 5700 3 buçuk aylık sütüm yaramıyor sanırım birde benim kızım çok kusuyor