Nur06 Ablamın bebeği öyleydi evde parmak ucunda yürürdük abartısız konşma zaten yoktu o derece sessizdik şuan 3 yaşında ve halen öyle yani parmak ucunda yürümurz ama yinede sesli konuşamıyorz fısır fısır 🥴 yinede umudunuzu kaybetmeyin düzelir kısa zamanda inşallah
deletedmom111 Nur06 bizdede şuan aynı durum canımm parmak uçlarında yürüyoruz o gün eşimle markete gittik fıs fıs konuşuyormuşum eşim diyor ki rahat ol dışardayız o derece kaptırmışım kendimi😂
Mira07 Farklı bi yolla uyutmayı dene canım benim bebeğimde 1 ay 13 günlük gündüzleri ne yaparsan yap uyumuyordu sallıyorum kendi haline bırakıyorum her yolu denedim uyumuyor uyusa 5.10 dk sonra uyanıyordu sonra göğsümde yatırarak uyutmaya başladım hem hemen uyuyor hem ben sıcaklığını hissediyorum uyuyup içi geçince yavaşça yanıla indiriyorum rahatladık biraz dene derim çok küçük olunca güvende olduklarını hissetmeye calısıyor olabilirler
deletedmom111 Mira07 onuda denedim canım ağlıyor bu defada hiç susmuyor uyumamak için kendini zorluyor resmen
doganinannesi deletedmom111 canım ninniye alıştır uyuycaginda hep aynı ninniyi aç gündüz bizim hiç kapanmaz gece de etraftan sesler kesildiğinde kapatırım gürültülü bı apartmanımiz var malesef o yüzden ninniye alıştı