Bana da hamileliğimde 12*11 mm genişleme var dendi bebeğim doğdu ultrason çekildi ultrasonda böbreği göremedik dediler daha 1 aylık şuan kalça ultrasonuyla beraber çektireceğiz bidaha başka bi hastanede böyle bi durum yaşayan var mı ya şuan ne olduğunu bilmiyoruz bizde var mı böbrek yok mu belli değil 4 5 doktor gördü aslında hamileyken hepsi de genişleme demişti böbrek yok demediler ama