alparslan_ve_annesi oğlum doğduğunda 23 mm’di, hemen bölümüne gitmiştik, antibiyotik başlamıştık 7 günlükken, sonra 15’e şimdi de 6’ya düştü, panik yapmayın öncelikle, bu çok sık karşılaşılan bir durum bebeklerde. Arkadaşımın oğlu da aynı şekilde genişleme vardı, o yanlış hatırlamıyorsam 6.aylıkken ameliyat geçirdi ve şu an çok iyi, 1 yaş da olabilir tam hatırlayamadım şu an. Ben çok kafama takmıştım, çok şükür geriledi. İnşallah sizin de öyle olur, ve şükür ki çaresi var, tavsiyem ultrasonda alanında çok iyi bir doktor bulun. Çünkü çok önemli doğru ölçülmesi, sonrasında doktorunuz yine yönlendirir sizi bi de bize sünnet tavsiye etmişlerdi, sünnet ettirmiştik