Sukrandemirall başındayız daha kıZımda ve eşimde var kaşıntı ben de yok dr da kwellada yazdı 2 gün 2 tüp kullanacağız haftaya tekrarlayacağız dedi lütfen bununla geçsin 😩 dediğiniz pomad ı duydum ama dr kwellada yazdı . Bahsedilen ınstagram da Kİ dr a yazdım cevap verdi kwellada şampuan da kullanın dedi o