Minikminik yani oğlumunkine benzettiğim icin yanıt vermek istedim. Uyuz hakkında okumadığım şey kalmadı aylardır izliyorum bakıyorum. O yüzden görür görmez tanıyorum artık isilik böyle olmuyor çünkü. İnşallah uyuz değildir çok zor çünkü. En iyisi haftasonu geçinceuzman bi doktora götürmek. Nerede oturuyorsunuz