Bebeklerde ateş en fazla üç gün sürer eger üç günde gecmezse tekrar doktora götürmen gerekebilir enfeksiyon kapmış demektir onun içinde mutlaka antibiyotik kullanması lazım fitil doktorlar cok zorunlu kalmadıkca önermiyorlar calpol dolven pedifen bunlardan birini kullanman daha iyi olur fitil daha agırmış ve kac doktora götürdüysem diş ateş yapmaz dediler yani dişin yaptıgı ateste ztn 37 yi gecmez daha cok kafada ates olurmuş oda sürekli agzına bişeyler götürdüğü için mikrop kaptıgından ateş yaparmış umarım yarına gecmiş olur cok gecmiş olsun