Kızlar kızım 15 aylık 3 gündür ateşi var daha 36 buçuk görmedik ilk gün doktora götürdüm boğaz enfeksiyonu dedi sonra akşamında ateşi çok yükselip düşmeyince acile götürdüm oda bığazları kızarık ve diş çıkarıyor dedi buğün 3. Gün başka bişeyi yok ateş sadece carpol dolven dönüşümlü verdim en son fitil verdim başına gelen varmı lütfen yardım edin