İnek Sütü alerjisi olan anneler hangi marka mama kullanıyorsunuz? Pazartesi günü ise baslayacagim için artık günde bir iki kere mama vermek zorunda kalacağız. Aptamil pregomin as var elimizde çok sevmedi gastroenteroloji doktorumuz comidagen ve neocate verdi hangisini severse ondan rapor vermek için. Dün 3 saatlik açlığın üstüne comidagen i hiç içmedi zoraki 20 CC içti açlıktan ağlıyordu ama mamayı içmedi kesinlikle. Neocate i henüz denemedim. Siz hangi marka mama kullanıyorsunuz? Hangisini önerirseniz? Bebelac pepti junior varmış sanırım bir de o daha kabul edilebilir bir mamaymiş. Kullanan var mı? Siz ne önerirsiniz?