AselBali yeminle benimkisi de aynı oğlum o kadar uslu bi bebekti ki beni hiç üzmedi ama kızım sanki karnim çatliycak da çıkıcak gibi 36.haftadayim yeri daralır haraketleri azalır dedim yok anam oğlum karnımdayken her sabah 5de uyanırdı doğdu yine o saatlerde uyaniyodu anne karninda uyku düzeni nasılsa doğunca da öyleymis yandığımızın resmi vallahi benim oğlanda 16 aylik doğumuma 1 ay var