Herkese merhaba, 14 aylık bir kızım var ve 33 haftalık hamileyim. İlk kızım karnım da çok hareketli değildi fakat bu kızım sanki 24 saat uyanık ve her an karnımı yarıp çıkacak gibi. Gece tuvalete kalktığımda bile kıpır kıpır. Merak ettiğim ise şu, anne karnında böyle 24 saat hareketli ve uyanık olan bebek doğduğunda da hareketli, uyumayan bir bebek olur mu? Çünkü ilk kızım çok uyuyan ve akıllı bir bebekti ve hala da öyle. Çok korkuyorummm.