Pamuk_bebegim42 öyle de sonuç alamazsanız tekrar kaynatıp çökelek yapın süt çöp olmasın en azından. Topak topak olacak tekrar kaynatınca buzluğa atarsınız sonrasında pastalara falan poğaça vs güzel tat verir. Üstüne bal falan döküp kahvaltılıkta yapabilirsiniz.