Pamuk_bebegim42 dolaptan çıkar canım. Öncelikle fırının 200 derecede boş çalışsın 5-6 dakika çalıştır kapağı kapalı bir şekilde. Daha sonra fırının derecesini kapat fırın çalışmasın. Fırını kapattıktan hemen sonra süt tencereni fırına koy, fırının kapağını kapat, firini tekrardan çalıştırma gerek yok. 6 saat kalsın fırında. Bir de ben süt tenceremle kapak arasına bez örterim. Terliyip de sütün içine dökülmesin diye. Fırından çıkarıp hemen buzdolabına koy. O zaman da bez kalabilir.