sakinolgirll Arkadaşlar çok kararsız kaldım viomi v5 ve v5 pro arasında kullananlar var mı … bi de sizin kullanıp memnun kaldığınız gerçekten çok iyi haritalıyor süpürüyor mop yapıyor dediğiniz modeller varsa onlara da bakabilirim
Familyboy sakinolgirll bütçen iyiyse roborock derim kesinlikle ama değilse Viomi serisine iyi diyenler var ben YouTube üzerinden çok araştırdım öyle aldım en iyisi roborock ama fiyat olarak çok pahalı Xiaomi mi vacuum mop pro kullanıyorum ben süpürme silmesi fena değil iş görür
Sedalperenn sakinolgirll wiami fx9 pro kullanıyorum süpürmesi silmesi günlük için gayet yeterli tabiki hiç bi robot bizim yaptığımız gibi yapamaz 😂 haritalanması güzel farklı bi kaç harita kaydedebiliyorsunuz. Çoğu robot malesef silerken halıları algılamıyor toplayıp sildiriyorum ben ☺️
Deniz- Ben vacuum mop pro kullanıyorum. Haritalaması başarılı. Süpürme silme ise tabii kendi yaptığım gibi olmuyor. Ben çok memnunum. En azından araştırmaya değer.
Denizanasi92 Laden canım mopunu kullanıyor musun ben kendim sildim hiç kullanmadım. Şimdi de servise gönderdim bebekle çok zor artık işe başlıycam silemem halıları kaldırarak mı sildiriyorsun
Balkiz15 Xiaomi vacuum mop pro kullanıyorum aşırı memnunum bence silmesi de super damla ayarını yüksek yaptın mı mükemmel siliyor
Familyboy sakinolgirll halı ayırt etme istiyorsanız roborock almalısınız bu özellik bir roborockda var çünkü
sakinolgirll Zehrabaysan teşekkür ederim herkes aynısını önermiş Bişey soracağım evim dublex 2 kata da haritalama yapabiliyorum dimi
sakinolgirll Balkiz15 süpürmedi iyi mi viomi v5 ile arasında kaldım arada nerden baksan 1000 TL oynuyorda
Balkiz15 sakinolgirll canım halıyı sinirlandirabilirsin oyle yaparsan gecmez yada halıyı kaldircan. Yada önce süpür dersin süpürür silmesini de halıyı sinirlandirip ya da kaldırıp yaparsın
Balkiz15 sakinolgirll canım suourmesi iyi zaten cok kirliyse turbo modunu açarsın. Seviyeleri var sessiz standart orta ve turbo diye. Genelde standartta calisitirinca da güzel aliyor. Sadece supurmeli olandan da alabilirsin çoğu kadın sadece bunu kullanıyor ama ben ayrıca silmesini de kullanıyorum o yüzden memnunum yani bi sıkıntı yok