TugbaYvz Mucize16 teşekkür ederim Allah razı olsun 😊 aslında hafiften iki çocuk arasi yaş aralığı normal gibi düşünülmesi gereken bir zaman
TugbaYvz VERA19 teşekkür ederim sizde güle güle büyütün inşallah 🥰 hemen hemen doğum yaptımda aynı sizin gibi olacak iki cougumda Rabbim isteyen herkese nasip etsin 🎈
Ahsenimveben TugbaYvz kızım 20. Ayında ve 2. ’ye geneyim dün testte silik.cizgi cıktı belirtiler var;)
Hlal TugbaYvz 2 bucuk yaasinda kizim ,ve 2 aylik oglun var kskancligi hergecen gun artiyo bas edemiyorum artik😐 brlikds buyusunler dedk ama kizim bi turlu kabullenmiyo bu kadar zor olacagini dusunmemsdm,vurmaya kalkiyo,isirio cok zorlaniyorm
TugbaYvz Hlal tabi birde bu yanı var Allah kolaylık versin inşallah kolaylıkla atlatırsınız bu süreci
Minikbirkalp Benim ilk oğlum şuan 14 aylık ikinci oğlum 2 aylık inan çok zor oluyor ama olsun zorluğu da güzel 😍😍
urazinannesiii TugbaYvz böyle gebelik haberi gördükçe bende heveslenmiyor değilim sonra korku basıyor 😀 hayırlı olsun Rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
TugbaYvz urazinannesiii inşallah istiyorduk zaten hani yaş aralığı çok olmasın dedik Rabbim nasip etti tüm olmayan kardeşlerimize tattirsin inşallah 🥰
Dilos01 TugbaYvz son adet tarihin neydi acaba cnm bende test yapacağım da. Çıkar çıkmaz bilmiyorum 1 eylulde yapmam lazım normalde testi
TeacherrMom TugbaYvz benim oğlum da 19 aylık bende birkaç saat oluyor ogreneli.. hiç hazır değilim çok endişeliyim üzgünüm açıkçası