kirmizibasliklikiz_ momandad_16 nimenrix yasindan sonra tek doz bexsero 3 doz. 2 yasindan sonra yaptirirsaniz bexsero 2 doz oluyor
momandad_16 Dolores kirmizibasliklikiz_ Tugcebyrk sevgikelebegi Poyrazin_annesii hepbahar123 inanmıyorum ya devlet bu aşıyı ne diye aşı takvimine koymaz ki
Poyrazin_annesii momandad_16 aynı şey sadece yurt dışından flan cok gelen gidenınız varsa menenjıtı 1 yaşından önce yaptr dedı doktorumuz