Edis07 aa tamam anlatayım o zaman. Bu aşılar meningokok menenjiti için yapılan özel aşılar. Netten detaylı okursanız tehlikeli bir şey maalesef. Ve maalesef ücretsiz değil… Hastalığı önlemek için 2 tip aşı var. Bizim ülkemizde 3 doz bexsero, 1 doz nimenrix aşısı yapılıyor. Bexsero aşıları 8-10-16.aylarda, nimenrix aşısını ise 1 yaştan sonra yapacağız biz inşallah. Ben de biraz zor anlamıştım doktorumuz anlatmıştı :) umarım yardımcı olabildim.