Annecik34 Rainnnn bugün yaptım biraz kara deri katar gibi deri attı ama yine ortasında kaldı kulak pamuğuyla deneyeyim birde :)
Rainnnn Annecik34 ay dene dene vallahi o batikon bak hatta tırnağınla kavlatmayı dene kabuk gibi geliyor 🫣
mirzaali14 gulsum11 canm bende de oldu 4 aylık oldu bebeğim karın bölgem çok karaydi şimdi az az geçiyor zamanla
mirzaali14 gulsum11 kendiliğinden geçti oğlum doğduğundan beri kendimden vazgecmisim herşeyin kendi kendine olup düzelmesini bekliyorum 😂
tgbaklcbbk gulsum11 Bende 2 ay önce sezaryen oldum ve karın bölgem çok karardı sadece bende mi oldu diye üzülüp duruyordum zamanla geçer diyorlar umarım öyle olur kese atmayıda düşünüyorum ama canım yanar diyede korkuyorum açıkçası
gulsum11 mirzaali14 bende aynı durumdayım bi tek ben böyleyim sanıyordum hayattan vazgeçmişim resmen😂
yigitin_annesi96 Hemen hemen herkeste oluyor bende 4 ,5 ay oldu doğum yapalı yeni yeni gitti tahriş etmeden bol bol kese yapın kararan bölgeye zamanla geçiyor canım ama nemlendirmeyi unutma çatlayabilirsin bende sonradan azıcık çatlaklar oluşmuştu