gulsum11 Hanımlar merhaba 24 gün önce sezeryan doğum yaptım özellikle karın bölgemde kararma var kollarımla karşılaştırıyorum asla aynı değil bu geçiçi bir durum mu acaba neden olur Benimle aynı durumda olan var mı
Hhgg gulsum11 6 aylık bir anne olarak ilk zamanlarda kollarım ve boyun bölgem kapkara oldı ki kendim beyaz tenliyim zamanla bi süre sonra hafif hafif kese yaptım ve gitti sizinki de geçici bir durumdur
Annecik34 gulsum11 göbek deliğim kapkara , göbekteki çizgide geçmedi 39 gün oldu doğum yapalı :( güzel durmuyor
Mryrnogz gulsum11 geçiyor kuzum merak etme. Benimde göbek bolgemle özel bölgemde oldu. Korktum ama geçti zamanla
gulsum11 Hhgg bende beyaz tenliyim bu kadar kararması şaşırttı beni göbekte olan çizginiz geçti mi peki benim oda duruyor keseyi deniyicem teşekkür ederim ☺️
Hhgg gulsum11 karın çizgime yakın olmuştu tenim geçmeyecek sandım ama çizgi de dahil hepsi geçiyor kese ile ama yavaş yapın cildinize zarar vermeyin
Ysgl26 Koltuk altlarımda ve bacaklarımda bölge bölge kararmalar oldu benim de karnımdaki çizgi de gitmedi ne zaman gidecek acaba..
gulsum11 Annecik34 yaa bende aynı durumdayım çizgi iyice kalınlaştı karnım kapkara oldu vücudum iki renk resmen😂
Rainnnn Annecik34 benimde öyleydi canım kulak çöpüyle duştan çıkınca nemliyken temizle çıkıyor o batikon kalıntısı gibi 😂
Rainnnn gulsum11 ya benimde öyleydi ben oram hassas diye ova ova kese yapmamıştım hep elimde duş jeli sürerdim 2,5 ay oldu dur dedim kese atayım anaaaam bi baktım ki kirmiş yani bu batikon sürüyolar la o işlemiş derime bembeyaz oldum 😂
Annecik34 Rainnnn bugün yaptım biraz kara deri katar gibi deri attı ama yine ortasında kaldı kulak pamuğuyla deneyeyim birde :)
esra91 gulsum11 benimde bikini bölgemde koltuk altımda oldu eczaneden bir krem aldım dr söylemişti kararma için çok çabuk geçti 1 hafta falan kullamdm kremi birde kese yaptım kremmi ii geldi kesemi anlamadım :)