Sara1904 ben herşeyi yedim kısmadım dediğim gibi kanlı kaka yoksa egzama yoksa iyi birşey. Anne sütünden tüm besinler bebeğe geçtiği için bağırsakları alışıyor iyi birşey eltimin bebeği de hep mukuslu kaka yapıyor o da 4,5 aylık ve o da sadece anne sütü alıyor