Sahrabalam ablam küçükken hiç yemezmiş, annem açlıktan ölecek diye doktora götürmüş annem anlatır “40 yıl önceydi baya yaşlı tonton bi doktor amcaya götürdüm Aslıyı, hiç birşey yemiyor açlıktan ölecek yemek vakti gözünden ip gibi yaş akıyor zorla 2 lokma yiyor demiş, Doktor gel demiş camdan yandaki inşaatı göstermiş, inşaatta çalışanlar öğle arası vermiş iştahla yemek yiyorlarmış doktor demiş ki işte bu yarar o zorla tıktığın 2 lokma değil 5 tabak yemek olsa yaramaz“ zorla güzellik olmaz kendine bırak. " hep bunu hatırlatıyorum kendime ama ana yüreği işte 🤭