g-k-s0212 evlenirken salon ve yatak odası takımı vivenseden aldık. Genel anlamda memnunduk ama kurulum bittikten eve yerleştikten ve kullanmaya basladıktan sonra mobilyaları hepsinde bi deforme olduğunu fark ettik. Tabi iş işten geçmişti artık. Görünür yerlerde olmasa da aslında kurulumcular kurarken görmemesi mümkün değildi. Mesela komodinin sol iç tarafı göçükmüş. Kurup yataga yanaştırdıkları için kurulum sonrası eksik var mı diye kontrol ederken hiç fark etmemişiz. Mobilyaları kurduktan 3 ay sonra tasındıgımız için eve anca 3 ay sonra fark ettik her eksiği. Bu konuda herkesin çok dikkatli olmasında fayda var. Kurulumcular insan olsa kurarken deformeyi gösterir.
- yatak odası takımı komodin göçük
- L koltuk ortada ki ayak yere değmiyor
- salon vitrini ayagı kısa oda yere tam basmıyor.
Yani kurulum esnasında aşırı dikkat etsin alacaklar