Aldığım dolap elimde kalıyor hanımlar.
Ucuz etin yahnisi hesabı. Buradan ürün alırken dikkat edin. Kurulumu kötü yapıyorlar, ürün kalitesi yok. Garanti sürecinde olmasına rağmen şuna bir şey yapamayız git bir kulp al tak şunu şöyle yap deyip gittiler yine çağırdım çünkü çekmeceleri düştü.
Fiyatları da çok artmış hala garanti kapsamında ama maalesef sorunum çözülemiyor.
Ürün alırken dikkat edin. Uyarayım dedim siz güzel anneleri ☺️ Artık her şey pahalı ve kalite düşük.