Mariposa Özellikle markette ağladığında o kadar garip oluyorum ki. Teyzeler nolacak işte alıver çocuğu ağlatmaya değer mi diyor. Oysa kizim 2 gün önce alınan bebeğin farklı renkli olanı için ağlıyor. Dışarıdaki insanlar ilgisiz anneymisim muamelesi yapıyor. Ciddi anlamda çok yoruldum. Tamam kızımın biseylere sahip olması beni sevindiriyor, onun isteklerini karşılayabilmekten dolayı mutluyum. Ama bunun bir sınırı olmasını istiyorum. İnşallah bu bir süreçtir ve kolaylıkla atlatırız