Duygu_52AK bankacı olarak cevaplayayım. Hangi bankanın kartına para yatırmak istediyseniz o bankayı arayıp, şu lokasyondaki x bankasının ATM’sinde şu saatte şu kadar para yatırdım ama hesabıma geçmedi ATM parayı yuttu diye belirtiyorsunuz. Banka bu söyledikleriniz ile işlem başlatıyor. ATM’de mutabakat yapılınca söylediğiniz tutar kadar fazlalık çıkarsa iadesini gerçekleştiriyor. Er geç mutlaka iade edilir, hızlandırmak isterseniz her iki bankayı arayarak mutlaka şikayet kaydı oluşturun 🌸