Kızlar eşim bugün ATM den para atıcakı karta internetten bez şiparişi verecektim bebeğime normal marketten daha uyguna geliyor diye banka parayı yutmuş eşim hemen bankayı aramış ama sistemde para gözükmüyormuş morelim çok bozuk zaten zar sor yetiniyoruz bir tek eşim çalışıyor evde napıcaz bilmiyorum başına gelen varmı lütfen yardımcı olun canım çok sıkkın 😓😓