tubiiik_ Sima_gul1 evimiz yok arabamiz var ben kimi taniyorsam hepsine cikmis burdan okuduklarima gore baya kisiye kabul edilmemis
iki_prens_annesi NursenaT bisey sormak istiyorum bnde oara cekmek icin gittim elime ptt kartida verdi ama zarfli degldi banada bir ay icinde kullanabilirsn ddi yanliz sifre vs vermediler siz nasil hallettinz
NursenaT iki_prens_annesi bana zarfla geldi kart ama şifre mesaj olarak gelıyo bende kaybettım sıfreyı ınternette nunarası var orayı arayacagım
iki_prens_annesi NursenaT bna ole vermediler ve demedilerde bnde sormayi akil edemedm ama ptt matikte esim halledecm ddi bakalm olmasa ararim bnde
Tugbapoyraz MyDarlingSon bir ayda falan sonuclaniyo iki kere yaptım ikisi de kabul edilmedi zengin olsam edilirdi ama
tubiiik_ Yasirefeninannesi e devletten ptt odemelerine bak orda para gozukuyorsa pttden alabilirsin parayi
tubiiik_ Yasirefeninannesi geri cekmezler 6 eyluldemi ne yatti paralar seninki yeni kabul olmussa belki ondan yatmamistir
birprensannesii_ Sima_gul1 hayır benım evım arabam yok esım askeri ucretle calişiyor bılmiyorum nıye bukadr zorunuza gıdıyor alanların malını sormak ne bizde sızın gıbıyız aldık ama hakkımız olanı
bglm Babam için ikisinde başvurduk süreç devam edıyor dıyor sonuclanması 1 ay sürüyormuş sanırım kırada ve asgrı ücretle tek calısıyor inş çıkar kış geldi