Ebruu67 MyDarlingSon 8 agustosta başvurdum hla süreç devam ediyor yaziyor. Arkadaşımın 2 gün içinde kabul edildi.Kabul edilince odemeniz hazır yazıyormuş
minikcivcivlerinannesi NursenaT kabul edildiğini nasıl anladınız gene sistemden mi acaba birde ödeme olayı nasil oldu bende başvurdum 1 ay oldu dun baktım kabul edilmistir diyor ama ne para ne başka bişey yazmıyor yanında
NursenaT Sima_gul1 şartları tam bilmiyorum e devlete aile destek başvuru olarak girdim 450 verdiler bana çalışmıyorum ikş çocugum var
NursenaT minikcivcivlerinannesi bende de kabul edıldı yazdı sonra ptt kurum ödenelerinde gözüktü ptt ye gittim kart çıkarmak için kimlik fotokopisi aldılar kartı da eve gönderdiler tek seferlik ilk parayı ordan aldım bundan sonra kartla çekersin dedi
Sima_gul1 NursenaT peki yardım kolisi felan gelmismiydi canım sana hangi il ve ilçede sin acaba farkediyormu bend wbasvurdum ama çıkacağını sanmıyorum niyeyse keşke çıksa 😔 mama parası çıkardı en azından
iki_prens_annesi NursenaT bisey sormak istiyorum bnde oara cekmek icin gittim elime ptt kartida verdi ama zarfli degldi banada bir ay icinde kullanabilirsn ddi yanliz sifre vs vermediler siz nasil hallettinz
NursenaT Sima_gul1 yardım kolisi gelmedi ama ben daha önce bir basvuru yapmıstım nereye yaptıgımı hatırlamıyorum o zaman bı kolı gondermıslerdı
Sima_gul1 tubiiik_ bu kabul edilenlerin özel bir durumu varmı acaba yalnıs anlamazsaniz evimiz yada arananiz varmi
tubiiik_ Sima_gul1 evimiz yok arabamiz var ben kimi taniyorsam hepsine cikmis burdan okuduklarima gore baya kisiye kabul edilmemis
birprensannesii_ Sima_gul1 hayır benım evım arabam yok esım askeri ucretle calişiyor bılmiyorum nıye bukadr zorunuza gıdıyor alanların malını sormak ne bizde sızın gıbıyız aldık ama hakkımız olanı
NursenaT Yasirefeninannesi https://www.turkiye.gov.tr/aile-ve-sosyal-hizmetler-sosyal-yardim-basvuru-hizmeti burdan basvuru yaptım