Uykusuzhergece öncelikle uyarınızdan dolayı çok teşekkür ederim. Anlattıklarımı nasıl anladınız bilemiyorum fakat ben kızımın ayrım yapması gerektiğini öğretmeyi hedefledim. Yaşı gereği ayrım yapmasını bekleyemem fakat alıştırmış oluyorum. Aynı zamanda da karakterini de göz önüne alarak bınu yaptım. Kızım başka bir ortama girdiğinde önce izler sonrasında kendisi karar verir. Mesela silah ile oynayan çocukları gördüğünde onlarla oynamak yerine başka arkadaşlarıyla oynar. En basitinden amacım bu. Yada kendisine hemen gelip yanaşan birine karşı tetikte olurken, onu rahat bırakıp etrafı ve kendisini tanımasına izin veren kişilerle gayet samimi olabilir. Ayrıca bu yapmış olduğum şeyi kafama göre değil, hocalarımdan da çevremden de bilgi alarak yaptım. Zaten gelişimine katkılı olabilmek amaçlı çocuk psikiyatri arkadaşım ile düzenli görüşmelerimiz olmasıyla birlikte. Jimnastik, yoga ve yüzme derslerine gitmektedir. Tedirgin olmanızı gerektiren bir durum söz konusu değil. Bahsettiğiniz şeyleri şu an yaşamadığımız gibi ileride de umarım bizden kaynaklı yaşanmaz. Sadece benim kızım değil hiç bir çocuk. Ah bu arada bende az çok çocuk gelişimci olma yolundayım, lisansımı tamamlıyorum ☺️ tekrardan söylemlerinizden dolayı teşekkür ederim. Mutlulukla kalın🤎