Laden benim kızımda ölü taklidi yapar. Asla ve asla dokunan olursa arkama geçer yada eliyle ileteler. Yaşıtı bile olsa kesinlikle cevap vermez. Geçen yolda koştu arkasından yetişmeye çalışırken mahalleden biri kucakladı yola fırlamasın diye bana getiriyordu anne polis imdat diye nasıl çığırıyor anlatamam. Yani ne yaptın diye sorarsanız inanın bir şey yapmadım. Sadece ona anlattım tanımadıklarımızla anne baba yanında yoksa konuşmamalısın, dokunan olursa anne baba ve polis diye seslenmelisin, biri seni çağırırsa hemen anne yada babanın yanına gelmelisin diye anlattım. Ve mesela bunları anlatıp hadi ben yabancı olayım deneyelim felan diye oyunla gösterdim. Gidiyorum yanına merhaba güzel kız hadi gel gidelim benim evimde köpekler var kediler var diyorum direk anne baba diye kaçıyor felan. Böyle böyle işlediğimi düşünüyorum. Mesela polis, asker bunları bilir ama geçen bir polis yanına gelip selam verdi onunla bile konuşmadı. Kimliğini göster dedi, poliste bak ben polisim diye gösterdi öyle kolay gelsin dedi ve hemen bacağıma sarıldı. Bunları aşılandıktan sonra ayırt edeceklerdir