Kesinlikle su verin ilk 6 ay su yok diyorlar ama ne içerse içsin ister anne sütü ister formül mama suyun yeri başkadır arkadaşlar. Bizi annelerimiz su içirerek büyütmedi mi ? Hangimizde bir noksanlık var? Suyu fazla içirip beslenmesini engellemeyin diye söylenen birşey bu ama vücut susuz kalırsa bu kez idrarda ürat kristali oluyor. Bunu yaşamamak için su şart.