Merhabalar. Doktorum havaların çok sıcak olduğunu ve su içirmem gerektiğini söyledi. Az az damla damla içiriyorum yalnız bir şey soracağım. E bebek de ki bebek sularından aldım. Onu kaynatıp mı içirmem gerekiyor yoksa o şekilde içilebilir miyim acaba ? Doktor kaynamış su olacak dedi ama iyi su olduktan sonra gerek var mı diye bilmek istiyorum. Siz nasıl veriyorsunuz acaba ?