KOSEMHANIM6 ben normal bir hediyelik dağıttım. Mevlid dışında da gelene vermek için elimde olsun tek bir ürün ama çok olsun dedim. Kızımı hep peri kızım diye severim bu yüzden aynalı peri kızı magnetlerden yaptırdım. Üstüne de “Hoş geldin Peri Kızı Cemre” yazdırdım. Herkesin evi tesbih yasin doldu. Lokum şeker yeniyo bitiyo gidiyo. Biraz kalıcı ve anlamlı olsun istedim.