KOSEMHANIM6 Selam hanimlar yakin zamanda mevlut yapicam insallah ama hediye olrak ne dagitmam gerektigine karar veremiyorum herks cüz dagittgi icin bende bile 4 tane var farkli bisey olsun istiyorum mevlutle ilgili onerilere açığım 😊💞
ZeynepAdam KOSEMHANIM6 ben mutfak havlusu dagitmistim katlayip duzgun sekilde minik posetlere koyuyorsun. Alti ay kinasinda tirnak torpusu dagitmistim. Arkadaslar yelpaze dagitti.
yaseminnduru KOSEMHANIM6 ben ayetel kürsi nazar duası bereket duası yazılı olan süslerden dağıttım ister dolaba yapıştır magnet olarak ister konsola koy süs gibi çok beğendi herkes.
Zumraderya KOSEMHANIM6 ben kutulara şeker koyacagim ve mevlüt hatirasi için hediyelik hazırlıyorum (jel mumdan yapma)başka birşeye gerek var mı dusunuyorum hala😆 mevlütum haftaya pazar
eylulvari KOSEMHANIM6 biz uygun olsun diye kendimiz kutulu tesbih alıp etiket bastırdık yapıştırıp dağıttık. lokumları da kilo ile aldık lokum kutularına koyduk daha az maliyetli oluyor. allah kabul etsin sizin mevlidinizi de
KOSEMHANIM6 Zumraderya Benimde aynen oyle suan son 5 gunum ve hala.karar vermis degilim ne alsam diye😁
KOSEMHANIM6 eylulvari gercekten maliyet bi anda yükselebiliyor bizimde kalabalik amin cumlemiznki kabul olsun insallah😊
ZeynepAdam KOSEMHANIM6 bizim buralarda dagitiliyor bursadayiz ya ozdilek havlulari burda bol ve uygun fiyatli :)
Alazcns KOSEMHANIM6 Yasin ve tespit klasik herkes dağıtıyor diye ben de farkli şeyler yaptim. Araba ve ayak şeklinde magnet Dondurma külahı icinde bezeler Cupcake seklinde lokum Oğlumun fotoğraf baskısının olduğu çikolatalar
Beyza30 KOSEMHANIM6 Ben kuran ile küçük reçel kovonozlarının başına mavi gül koyup ortasına etiket yapmıştım içine de draje koymuştum 50 adet yasin tesbih 50 adet kovonoz iki tane hediyelik dağıttım🤩
Scl8385 KOSEMHANIM6 esmaül hüsna kokulu taş fotoğraflı cerceve anahtarlık yaptım kendim keçeden onları dagıttım esmaül hüsnayı asel kitapevi intgramdan bakanilirsin taşlarıda taşınhikayesine yaptrdım pek kimsede görmemiştim canm
Aysegulss KOSEMHANIM6 instagramda bi sayfadan el kremi yaptırdım. Üzerinde ‘Elleriniz Duru’nun pamuk elleri gibi yumuşacık olsun’ yazıyordu çok beğenildi 😊