Olmazbebek Bende öyleydim valla evde durdukça çocuk ev işi stres hep abur cubur hep yemek yiyorum can sıkıntısından ne kadar dikkat edicem desende olmuyor bı diyetisyene danışmanızı öneririm şu an onu yapıyorum artık mecbur kaldım tartıda 70 i görünce 😂 cumartesi tam 1 ay olucak 7 kilo verdim. 1 ay daha devam edicem. Diyetisyenle mecbur yapiyosun yoksa bı başına evde kendi kendine olmuyor sınır cizemiyosun