Olmazbebek bennnn yemek yemeyi özellikle abur cubur yemeyi çok seviyorumm hemde çok , hep baliketliydim ama evlendikten sonra aldım üstüne birde hamilelik çok şişko oldum🙄 daha sonra kilomun üstüne birde doktor hatası yüzünden sezeryana bağlı pıhtı attı ve acil zayıflaman lazım dedi yine yapamadım bu süreçte tanı neler denemedim bu çok bilindik shake iciyolar onlardan yaptım diyetisyene gittim yok en son mide amilyatina karar verdim eşim amilyat olmamı istemiyodu annemde bı akraba var.o çay ile zayiflamisti kullan dedi bende yok inanmam öyle şeylere yapamiyom tutamiyom boğazımı fayd etmez dedim annemde ben alayım sen işe yaramasada iç dedi tamam dedim öylesine icidiyodum ki bı baktım iştahım kapandı çikolata kirizimin tutmadığını farkettim şuan sadece kahvaltı ile doyabiliyorum hala birşey yemedim bir kutu çay ile 10 kg verdim ben bu çayın satıcısı değilim bir kazancım da yok ama kilolu soran arkadaslarima direk aldiriyorum için diyorum tadida çok güzel yanı uzun oldu ama benim iştahım kapandiysa herkesin kapanır netttttt(günde 6/7cikolatayiyenbiriydim) keşke isim verebilsek söylerdimmmm