Alpitom Hayır. Ben temmuz bitiminde kapanış istediğimi söyledim. Ağustos itibari ile hiç satış yapılmadı. Ve hala kapanış gerçekleşmedi.
Temmuz ayının kdvsini 17 sinde bu ayın ödedim. Bugün, tekrar bana KDV ile ilgili bir şeyler atmış. Tekrar ödenecek diye. Ve 7-9 10 ayda yukarda yazdığım 11 ayda başka yıllık başka başka odenecekler söyledi.
Kendisine pek güvenemiyorum.