Anneler, ben şahıs şirketi açtım e-ticaret yaptım. 2 ay açık kaldı. Ağustos başında kapanış istedim muhasebeciden. Olan tüm vergileri ödedik üzerinde. Şimdi bana yeniden KDV vergisi bu ay çıkarmış. Hemen dediğin gibi kapanmıyor Eylül ortasinda anca kapanır diyor. Hem Ağustos hem Eylül tekrar muhasebe parası istiyor.
7-9. Spotaj 10 ayda 7-9 geçici vergi 11 ayda /2023 Mart’ta yıllık vergi çıkacak diyor.
2 ay açık kalan bir dükkan için bunlar saçma değil mi?
Dükkan kapanışı bu kadar zor mu? Bir el atsamiz.